piątek, 10 kwietnia 2015

OOTD: lovely street.


Obudzona pięknym,wrocławskim słońcem wstałam dzisiaj pełna energii. Dopełnieniem dobrego humoru było owocowe musli na śniadanie i nowy pedicure. Energio, zostań ze mną długo długo, proooszę! Jest pięknie, dopóki nie pomyślę o tym, że w weekend mam się uczyć... poniedziałkowy egzaminie, bądź łatwy i przyjemny... No, ale póki co chciałam pokazać wam mój steetowy look sprzed kilku dni, kiedy to wybrałam się na małe zakupy do przygranicznego Goerlitz. Złapałam trochę słoneczka, które dzisiaj chcę wam wysłać, więc... łap! :)))))








kurtka, szalik - H&M
spodnie - Stradivarius
koszula - vinted.pl
torba, bransoletki - House
okulary - New Yorker
buty - Nike Roshe Run





 Uśmiechajcie się jak najwięcej i udanego weekendu!

Buziak, M. :*


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Podoba mi się Twoja fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ja też dziś się nałapałam, na północy Polski też piękna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń